Se flere på HITME.NO

Yesterday... all my troubles seems so big today!!

2008-03-2816:28:48
Skrivet av Sandra Edlund

Gud.. känner mig som en avdankad 90 åring!! Gårdagen var hemsk!

Efter 5-6 timmars sömn var det ingen idé att försöka sova längre då telefonen gick i ett! Trött som ett as och irriterad som ett bi försökte jag iaf göra lite nytta med packningen som måste göras inför flytten!

Upp på vinden och röjde, allt jävla skit man har... usch.. kapputt, bort!
Grejer som tillhörde min föredetta som bara ska till tippen. Så han fick infinna sig i att komma med släp så vi kunde bära ner allt skit och slänga! Att bo högst upp utan hiss när man ska flytta ÄR inge roligt! Jag har sån träningsvärk i mina vader för allt spring upp och ner. Missade sista trappsteget en gång och höll på och slå ihjäl mig. Likadant när jag skulle ner till källaren trampade jag snett och skulle garanterat brutit nacken om jag ramlat ner för den trappan! Var nog inte riktigt med i huvudet efter min sömnbrist!

Hade folk som kom och titta på möbler jag ska bli av med. De köpte matsalsalsbordet och stolarna, vitrinskåp blev jag också av med och resterande slängde jag! En soffa, ett databord, cd ställ... ja och typ 4 stora svarta sopsäckar med SKIT!

Det tar mkt längre tid än vad man tror att rensa ut skit och då känns det som att det knappt har hänt något! Var klar klockan 20.30, hade en halvtimme på mig att försöka få i mig någe mat och åka till jobbet! *suck*
Inte direkt laddad på att jobba efter det här. Den här veckan på jobbet är inte rolig heller, jobbigaste veckan på hela månaden!!
Självklart skulle det strula lite extra just idag! Jag var så trött att jag inte visste om jag var levande eller död! Såg dubbelt och visste inte vad jag pratade om. När vi närmade oss slutet så hände det som inte får hända!
Stor röd lampa som visar att något är fel och i det läget är det knappt att man kan tänka. Tur att jag har så otroligt bra arbetskamrater. Är grymt imponerad av deras arbetsinsats den sista timmen innan vi gick hem. Själv satt jag på en stol med händerna på bordet och pannan över händerna! "Det får inte vara sant... zzzzz"

Så när jag kom hem var jag så borta att jag inte kunde slappna av.... Otroligt groggy och även hög på allt socker som ätits under natten!

Tur att man har en sån snäll arbetskamrat som bjöd på lite "fredagsmys" som han kallade det!

image747

Känner mig helt borta... tuff vecka har det varit.

Men nu ska baby och jag iväg och köpa nya möbler :) Sen bjuder mamma på mat och alkohol (för de som inte ska jobba) Spel och final i "Let's dance" (jag som inte ens följt det)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback