Se flere på HITME.NO

Birthdays birthdays birthdays

2008-03-1814:49:33
Skrivet av Sandra Edlund

Det är otroligt mkt födelsedagar just nu! Känns som att alla fyller under våren...

Jag har en teori i samband med det! Från våren och 9 månader bakåt är det sommarperiod, dvs semester! Dååå firar (blivande) föräldrar med att ha lite sommarsex och njuta av ledigheten lite extra!
Eller så är de helt enkelt så himla upptagna med jobb eller annat under hela året att man inte hinner med det förrän semestern kommer!

Tror ni inte det! Jag tror stenhårt på min teori!! Det är alltså nu vi firar att våra föräldrar äntligen fick till det under en period vid semestertider!! ;)

Lite komiskt hur några av mina vänner fyller en vecka efter varandra just nu!

* För ca 1 vecka sen den 10 mars fyllde lilla Malin 25 år (har dock inte hunnit fira henne än, hon pendlar till Sthlm och har pojkvän i Gbg. Gäller att vara med när tillfälle kommer)

*Idag fyller kära Tezzan 25 år! Grattis grattis grattis!! :) Bjuden hem till henne på lördag för middag och partaj!!

*Nästa vecka fyller Nina 25 år! Bor numera i El Stockholmo och vet inte hur hon tänk fira sin 25 års dag än.

*Ännu en vecka därpå fyller tösen Emma 25 år, då är vi framme vid den 31 mars! Hon firar sin födelsedag den 29 mars i Stockholm där hon numera bor!

På detta så fyller jag i april sen, den 21 april rättare sagt! :) Mkt firande blir det :) Då blir det födelsedagsfirande/inflyttningsfest lördagen den 26 april! :) Boka!

Inte bara mina föräldrar som haft lite "semesterkul" tydligen.... Min brors tjej, Caroline, fyller 20 år nu i april! Flera av Babys vänner fyller i denna veva också. På fredag är det 30 års kalas för en av hans vänner, tydligen fyller ännu en vän 30 år samma dag!!
Sen fyller Baby själv och hans kompanjon/vän 30 år i sommar! Puuuuh, det gäller att komma ihåg allt :)

Om jag nu glömmer någon får ni ursäkta mig....


Tips till alla blivande föräldrar!

Att ta semester i februari och utforska sexlivet fungerar precis lika bra som mitt i sommaren!!!


image736



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback