Se flere på HITME.NO

"Ååååhh äntligen fredag!!" Yeah Right!

2008-03-1502:40:09
Skrivet av Sandra Edlund

När helgen närmar sig brukar några vanliga meningar vara "ääääntligen fredag, guuuud så härligt" Jag var inte en av de idag!

Fucking shit vilken skit-fredag skulle jag säga!!! 

När man jobbar natt och sover under dagen så är det faktiskt inte många timmar efter att du vaknat som går, innan du ska tillbaka till jobbet igen! Man åker från jobbet på (exempelvis) fredag morgon och är tillbaka fredag kväll!
Hur roligt låter det!?!
Det gäller att inte tänka på det! Du kan inte vakna och räkna... "nu är det bara x antal timmar kvar tills jag ska jobba" Då blir man knäpp! Jag brukar inte göra det, är rätt bra på att koppla bort det faktiskt. Men inte idag!! Nej, kände direkt när jag vaknade att denna fredag var värdelös!
Baby skulle iväg på grabbkväll nere i studion och sen vidare för att se en kompis till de uppträdde på Raw...
Jippi!! Kul för dig, verkligen!!
Själv åker jag till jobbet och hänger, där händer det skiiit mycket roliga saker på en fredag! Eller nåt!
(så elak var jag faktiskt inte mot honom, försökte hålla det inom mig)

Måste varit min inställning till denna dag som gjorde att ALLT skit som kunde hända hände!!

Tur var att de bjöd på Donuts på jobbet så jag fick lite plåster på såren!

image734

..... eller så är det deras fel om jag blir fet också.....


Sandra -på krigsstigen-





Kommentarer:
Postat av: Jonna

Hej gumman!

Nu åker vi snart! Vi kan ju höras av på mailen, och jag ringer dig direkt när vi är hemma (måndag 7:e april).

Ha det så bra här hemma, och hoppas att det går bra med försäljningen av lägenheten!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback