Se flere på HITME.NO

Pink is the shit! ;)

2008-07-2102:01:31
Skrivet av Sandra Edlund

Jag är ingen rosa person! Jag är mer blå... eller har varit! Fast jag var rosa när jag var liten, oootroligt rosa. Säkert därför jag blev väääldigt blå sen i puberteten!

Meeeeen idag har det varit rosa i min närvaro igen, bestämde mig nämigen för att sy en rosa bikini!! Känn på den, lite oväntat va!? Hann med nederdelen.... blev OK! Eller vad tycker ni?







Sydde även en annan sak som ni kanske får se imorgon! Det beror lite på...

Annars så har det åkts runt lite i brors bil idag, muller muller! Lagats god mat, äppelpaj till efterrätt och smaskat godis! Är det så man njuter av semestern... skulle vilja påstå det!

Såg en bra film jag kan rekomendera också!!! 

 

Satt på helspänn hela filmen, förutom när jag tog kudden över ansiktet och skrek allt jag kunde av smärta!
Åååååhh, ni måste se den!

Lova!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback