Se flere på HITME.NO

Dagarna går...

2008-07-1722:02:36
Skrivet av Sandra Edlund

... redan fredag imorgon! Härligt! Sista natten på jobbet imorgon sen har jag ledig vecka och semester! Wiiiihoo!

Det går så fort hela tiden, den här veckan har ju knappt början och redan ser man ett slut!

I tisdags var det klippning, sen var det Harrys på kvällen för en bit mat och alkohol för de som inte skulle jobba samma dag! Jonna var där med girlsen och firade sin födelsedag :) Hoppas ni fick en fortsatt bra kväll efter att jag lämnat er!

I onsdags var det solning hemma hos mamsen och sen tog vi en tur ut till Mälarbadens golfklubb för att njuta av solen och äta lite gott! Riktigt mysigt därute, blev ju inte alls sugen på att bo där nu....

Idag har jag tillbringat eftermiddagen/kvällen till ett fotojobb. Fotade lite smycken! Hoppas det gick bra, känns bra iaf :)

Imorgon har jag tänkt tillbringa kvällen med att sy lite, har ju inte hunnit med det något den här veckan när det varit så mkt annat kul! Men har en halvfärdig grej som jag tänkte avsluta! Hoppas på att kunna visa den imorgon!

Det är mkt roligt som man vill göra som man inte hinner med! Skönt att det blir lite ledigt snart.... ;)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback