Se flere på HITME.NO

Back home!

2008-07-1414:11:20
Skrivet av Sandra Edlund

Det blev en snabbvisit i Smögen, himla mysigt där! Första gången jag var där och tyckte det var ett jättefint ställe! Vi var ute och åt och drack rosé och massa andra goda drinkar! Den absolut godaste strawberry daiquiri jag någonsin smakat finns där! Det var en lång resa dit och hem men det flöt på bra.




Jag körde medans Jonna söp ner sig med bira som vi fick av några grabbar som helt plötsligt messade mig efter att kollat upp mitt regnr och mobilnr! Sick!!



Verkligen ett bra semesterställe, perfekt mat, underhållning och mysigt!







Blev ju lite spontanresa att dra dit och tyvärr så kunde vi inte stanna så länge eftersom att vi skulle båda se Kent konserten i Eskilstuna på lördagen! Så då var det fest igen!

Baby och jag var först ute och åt gott på Papas Tapas i solen och svalkade oss med lite gott att dricka, sen fortsatte drickandet hemma hos oss då bådas familjer kom över! Jättetrevigt var det!

Tog oss ner mot stan med våra cyklar och Babys pappa levde sig tillbaka till ungdomen igen!



Här skjutsar han Caroline på min cykel! Hahaha...

Kent hade precis börjat spela när vi kom ner till stan så vi sprang in och trängdes bland alla andra som var där! Shit vad folk det var. Har aldrig sett så mkt folk ute på strömsholmen tidigare....







Det har varit en jättebra helg! Helt underbar.....



Kommentarer:
Postat av: eMMa

Haha gud vilken rolig bild på cykeln!! Ni verkar ha haft det mysigt, kul att vara sådär spontan! :) Själv ligger jag hemma sjuk, med min nya bok... den är lika bra som jag hört den ska va! :D Jag kommer hem till Å-festen sen med några brudar från storstan.. kan vi inte dra ihop en fest då?? Vore sååå kul! Vi kommer va där både fre o lör! ;) puss

Postat av: Sandra

Halloj

Ser att du syr en del... det blir ju as bra ju!!

Tänkte kolla om du fick mitt mess om festen den 16e?

JAg har tappat min telfon och därav alla mina nummer..så jag sökte upp dig på eniro.. men du har inte rätt adress och säkert inte rätt nr där heller?

Hör va dig med din adress så jag kan skcika inbjudan.

HAr oxå försökt att få tag i Sara CAmeron, men fick inget svar så jag vet inte om det var rätt nr heller. Har du hennes så maila mig om både din och hennes nr så du inte försvinner ur mitt liv helt ofrivilligt.

Kram Sandra S

2008-07-15 | 12:53:26
Postat av: Sandra

Hej Emma! Ska se vad vi kan styra fram under å-festen :) Något ska vi nog hitta på! Bara jag får ledigt från jobbet också! Hörs mer om det sen :) puss



Sandra, nu när du säger det så vet jag att jag läste ett mess från dig i sömnen typ. Kollade och jovisst hade jag fått det! Så nr du har och skickade till stämmer, jag har Camerons nr också som jag kan skicka till dig sen. Den 16 låter jättekul! Vad hade du tänkt dig för något?



Skickar dig min adress så kan du skicka inbjudan :)



puss o kram

2008-07-15 | 22:12:53
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback