Se flere på HITME.NO

Kväll på Harrys med mamsen, nysytt och Stockholm

2008-08-2012:09:39
Skrivet av Sandra Edlund

Igår var mamma och hennes gubbe över hem till oss! Vi umgicks lite här hemma innan vi sen gick ner till Harry's för en bit mat! Mkt trevlig kväll med betydligt bättre service än vad som varit där tidigare under sommaren!



                       Mamma är glad och dricker sin kaffedrink!

Det får vi göra om flera gånger!

Drog oss hemåt hyfsat tidigt innan discot drog igång och övervåningen öppnades, vill ju inte att mamma ska göra en favorit i repris och ramla ner för trappan! Ja det är faktiskt sant!

Väl hemma hade jag en idé på en kjol som jag ville testa och tycker nog den blev ganska bra! Lite "glammig" med guld stjärnor.



                                                 Så ser den ut!



                                               Närbild för detaljer

_____________________________________________

Nu är det dags för mig att packa och göra mig klar för en Stockholmstripp! Baby och jag har bokat hotell mitt i stan och ska mysa till det lite + att uträtta lite ärenden!

Wiiiie är verkligen laddad! :)


Kommentarer:
Postat av: mamsen

Tack för en trevlig kväll. Kaffet var mycket goooodare på Harrys ;) . Lycka till med era möten i S-holm. Vi ses!

2008-08-20 | 18:28:06

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback