Se flere på HITME.NO

Happy Birthday to me :)

2008-04-2105:02:26
Skrivet av Sandra Edlund

Tidig morgon den 21 april 2008...

25 år sen jag krystades ut på BB!

image770

Bara gått några timmar på det nya dygnet men jag har redan hunnit få en present. Min kära kollega som överraskade mig med ett litet paket!!

image771

Ett otroligt fint smycke!! Jättefint verkligen... alldeles för snält!! Vet inte om jag förtjänar det...

Hela helgen har varit jättetrevlig. Bjudit på middag med familjen under fredagen och bjöd in mer släkt på lördag! Känns som jag bara stått vid spisen sen jag kom hem.... Tårtor och annat gott har det smaskats på!

Lite tjuvfirande fick det vara eftersom jag jobbar idag! Men icke att förglömma att det är denna dag jag fyller :)

Gillar dagen redan... hihihi...

Puss puss



Kommentarer:
Postat av: eMMa

GRATTIS gumman!!! Hurra Hurra Hurra!! Vi ses på lördag, ska bli superkul!! Hoppas du får en underbar dag, den har ju verkligen startat bra ser jag! :) puss

Postat av: Anna

Grattis!
Skulle vara kul att höra vad du har att säga om vad dom disskuterar på hefo.blogg.se.
Liksom hur du tänker och så.

2008-04-21 | 21:12:07
Postat av: Sandra

Tack så mkt! Har haft en toppen födelsedag!

Angående alla diskussioner som försigår om mig och poker så har jag avstått att kommentera detta. Tycker inte jag ska behöva försvara mitt beslut av att spela i EPT. Folk som diskuterar känner inte mig och har ingen som helst aning om något. Diskussionerna är endast hypoteser.
Skulle jag lägga mig i och diskutera eller förklara så skulle jag bara krydda detta extra! Låt folk prata om de mår bättre av det...

Så tack men nej tack till kommentera detta blogginlägg! :)

Mvh Sandra

2008-04-21 | 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback