Se flere på HITME.NO

Ledig vecka!

2007-09-1815:08:45
Skrivet av Sandra Edlund

Igår var det dags för ännu ett besök hos naprapat Cia! Skulle dit "tidigt" kl 11. Ställde klockan men... vaknade 10.45 av att påminnelsen pep till. Försovit mig så det hette duga. Det var till att springa upp och försöka hinna dit så fort som möjligt! Hade hunnit om det inte var kö till bankomaten. Ibland är det tur att man bor nära!
Hon knakade o brakade i mig iaf och jag tycker att jag mår mkt bättre nu! Skönt!!!

Senare under kvällen fick jag följa med på handbollsmatch!!! Det var verkligen inte igår som man var och titta på lite handboll. Vilket jag tycker är grymt kul!

IF Guif mot Lugi HF.
Premiärmatch på hemmaplan! Riktigt najs med VIP biljetter hade vi i en loge.
Var Baby och hans kollega som hade fått inbjudan av banken. Så där satt vi och blev bjudna på kaffe, dricka och fikabröd och hade jättebra platser.

image389

O det var ju sååå spännande!!! Jag var helt svettig när det var slut! Som tur var vann Guif! Med 1 boll! Puuuh!




Kommentarer:
Postat av: Emma

Men gud så kul! Verkligen år och dagar sen man gick på handboll! :) Vad avis jag blir! ;) Te med mig nästa gång *S*


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback