Se flere på HITME.NO

Nutrioutlet finalen avgjord!

2007-11-1612:28:14
Skrivet av Sandra Edlund

Och det blev kära Frida Sjöberg som blev vinnare!! :)

Grattis Gumman! Verkligen rätt tjej som vann!

image455

Det var en trevlig liten utflykt! Efter min provsminkning åkte jag hem till Frida som hade lagat en jättegod middag åt mig! Lax med potatis, sallas och andra goda tillhörigheter. Jättemysigt och avslappnande med ett glas vin till maten.

image456

Under kvällen hade tösen Frida färgat håret, till sin stora besvikelse blev inte alls håret som hon tänkt sig. Det fick nämligen lite inslag av röd/lila färg vilket hon inte alls gillade! Slutade med att hon färgade om håret 5 gånger(!!!) innan hon gav upp... och var fortfarande inte nöjd efter det heller :)

Såhär såg hon ut ett tag...  haha.. Frida kommer antagligen döda mig efter att jag lagt ut den här bilden :)

Nåväl snygg blev hon tillslut och vi knatade ner till BlueMoon Bar... dock 1 timme för tidiga! Vilket säkert aldrig hänt mig någonsin att jag varit 1 timme tidigare än jag ska vara. Nämligen kallad "tidsoptimist-Sandra"

Väl på plats var kaoset igång. Det skulle sminkad och fixas hår och det var tider hit och dit, mitt hår gick inte att locka så det var problem. Vi skulle soundchecka, gå igenom koregrafin med tjejerna samtidigt som ett band slogs om scenen också! Så lite panik hade vi om hur showen skulle sluta!
Men VIP gästerna dök upp klockan 20.00 och vi inledde det med att Ella och jag körde en eldshow. Dock blev det alldeles för varmt därinne och vi var rädda att brandlarmet skulle gå så vi fick avsluta tidigare än tänkt!

         

Efter att bandet spelat 20 minuter var showen igång!! Blev en riktigt bra show och alla var jättepositiva till uppträdandet, vilket kändes bra med tanke på förutsättningarna!

image462

image463

image464

Är jättenöjd med kvällen men var helt slut när allt var över. Skönt att komma hem och få sova sen!


Kommentarer:
Postat av: Frida

Weeeih.. Ta bort orangehårsbilden!!! Ha ha.. Jag ser verkligen ut som ett monster :). Puss på dig

2007-11-16 | 13:58:10
Postat av: Sandra

Haha.. I knew it! Det måste varit på håret som du vann gumman! Hihi.. vilken cliché! ;)
Hoppas du har det bra i Dubai! *pöss*

2007-11-16 | 15:14:31

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback