Se flere på HITME.NO

Stissigt

2007-05-0820:13:46
Skrivet av Sandra Edlund

Kan man säga att det varit idag!

Suttit hela dagen och fått alla saker på plats inför Italien resan som blir av på fredag. Men istället för att få allt på plats fick jag flera delar att lösa istället.
Samtidigt som jag skulle iväg med min bil för att få småbucklor på den fixade.
Telefonen har ringt hela dagen och jag har nog aldrig varit med om att jag blivit tillfrågad så många jobb samma helg tidigare! Så typiskt nu när jag inte ska vara hemma.

Mellan allt så hanns det självklart med ett litet besök hem till mamsen och hälsa på lillvovven!

image96

Kan ju inte få nog av så söta små varelser!

Dags att fara till jobbet snart! Inte alls sugen idag vill jag lova. men men, vad gör man inte!

Ciao ciao!


Kommentarer:
Postat av: Anna

Underbart söt!!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback