Se flere på HITME.NO

Speedway GP, Eskilstuna

2007-05-2900:40:43
Skrivet av Sandra Edlund

Dagen med det stora D:et var snart här och jag gjorde allt i min makt för att må något sånär bättre och hoppades att jag skulle bli helt frisk innan lördagen. Dock gick det helt åt andra hållet, vet inte vem jag har varit elak mot för att förtjäna detta!?
Tänkte ju att jag skulle jobba på fredagen och må tipp topp, men istället vaknade jag med feber och en jätteförkylning på det här! Men iväg till jobbet for jag, fast jag egentligen förstod att det aldrig skulle funka... Var där i någon timme iaf och gjorde det jag kunde för att vara till hands.
Tyvärr lämnade jag de i sticket för att åka hem o kurera mig sen. Tror aldrig det har varit så skönt att ligga i sängen och titta på film som då :) Med lite smaskens därtill också.. hihi.. Ibland är det mysigt o vara sjuk!

Lite orolig för hur jag skulle må dagen efter somnade jag som en stock.

Vaknade och det var lördag morgon, nästan snorade som aldrig förr och febern var hög under hela natten. Men det var bara och bita ihop.

Iväg till jippot! Träffade upp töserna och El Roger! Lika trevligt att ses som alltid!
Det var jag, Ella, Carro och nya tösen Lollo som skulle vara gridgirls för kvällen.

image137

            Ella i rött, jag i blått, Lollo i vitt och Caroline i gult snurrar paraplyerna

Alltid lika trevligt att träffa TV-teamet och BSI. Mycket fokusering på oss gridgirls som vanligt.

image138

                 Jag och Caroline fick åka in på banan med Sverige flaggor


Här kommer lite bilder från kvällen:

         


                                          

(mer bilder finns på www.zolex.se under event ) 

   image150

                                                Det kallar jag champagne firande :)

Ett gott minne från denna dag tar jag med mig, trots mitt krassliga mående!



Kommentarer:
Postat av: Janne

Holy hell vilket GP det blev .. söta töser var det oxå ;)

2007-06-04 | 22:23:56

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback