Se flere på HITME.NO

Lördag!

2007-05-0602:08:23
Skrivet av Sandra Edlund

Det är sjukt hur länge en bakfylla kan hålla i sig. Och vad man absolut inte vill vara bakis när det är solsken ute en lördag då man hellre kan sitta ute någonstans och äta gott och gå en sväng på stan.

Det tog verkligen emot att gå upp ur sängen idag, men inte kunde jag sova heller för att jag var så bakis. Dålig cirkel! :)
Men upp kom jag, ute satt jag och åt och på stan gick jag! Inte dåligt va!
Men ändå var det nog skönast att få komma hem igen och slänga sig på soffan!

Tills det var dags för nästa utflykt. Grappa åter igen.. hihi.. Kvällen slutade på Lotus! Dock tidigare än stängning. Alkoholen flödade inte idag, betydligt mindre än igår. Riktigt skönt inför morgondagen då jag börjar jobba igen!

image94

Mina ögonlock är otroligt tunga just nu, skönt att få sussa i min stora säng ;) Natti!!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback