Se flere på HITME.NO

Hälsokontroll

2007-03-1916:34:31
Skrivet av Sandra Edlund

Idag var det dags igen för en hälsokontroll efter 3 år på mitt jobb.
Skönt att få gå o kolla regelbundet så att man är frisk/eller upptäcka "osynliga" problem.

Idag var jag fullt frisk iaf! :)
Inget problem med hörsel (trots 2 vaxproppar.. haha..)
Perfekt syn på båda ögonen
Blodtryck: 120/75
Blodvärde: 141 g/l
Blodsocker:5,2 mmol/l
Kolesterol: 5,0 mmol/l

Hade dock gått upp 4 kilo sen jag var där sist för 3 år sen! Fast har ett BMI på 20 och när jag var där sist låg det på 18,6, vilket under 19 är underviktig och idealvikten är mellan 19-25.
Så då ligger jag rätt bra till nu då.

Härlig miljö när man kommer in i sjuksalar inte sant! ;)

H?lsokontroll


Kommentarer:
Postat av: Anonym

skönt att du ä frisk o kry då!!kollade in häromdan o det ä kul att det finns andra med samma dygnsrytm som en sjäv,sola på em kl 19,20 haha för vanligt folk ä det kväll ju.du verkar ju haft en bra helg iallafall,vad händer den kommande då?Ha en skön kväll.C U Kram;)

2007-03-19 | 16:55:46
Postat av: Henke

Namnet kom visst inte med......Ha en skön kväll!!Henke

2007-03-19 | 17:00:45
Postat av: sandra

Hehe.. jo vinnare för konstig dagsrytm det är nog jag. Blir väl lätt så när man jobbar som man gör :)
Det var mkt jobbande i helgen så nu är det skönt att vara ledig i veckan. Vad som händer till helgen återstår o se, än så länge är det ju bara tisdag/onsdag.
Hur lever livet med dig då? allt bra hoppas jag? Jobbar i helgen? *kramis*


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback