Se flere på HITME.NO

Lyckades komma åt internet

2007-07-1816:31:18
Skrivet av Sandra Edlund

.... äntligen kom jag åt lite internet här på gotland!

Inte kunnat kollat mailen eller någonting på flera dagar. Men idag hälsade jag på hos Frida där hon bor med sin finske pojkvän i den otroligt feta Princessbåt. 70 fot!! Damn säger jag bara... skickar in en bild senare på den!
Här lyckades de iaf ha internet ombord så jag passade på.. hihi...

Sitter och dricker lite rose ute på däck och njuter av semestern. Lite mysko väder här på gotland bara, ena stunden är det hur fint som helst sen regnar det och så spricker det upp igen. Strange!

Snart är det dags för after beach på "Kallis" riktigt bra ställe. Vi var där igår en sväng och tog lite drickbart. Underbar stämning och jag trivs som fisken i vattnet!

Sen vet jag inte hur planerna ser ut för kvällen. Igår hade Ella och jag det jättemysigt när vi var ute och åt! Underbart ställe. Tog en salladsbuffe på samma ställe idag.. Mumma! 

Björn Rosenström spelade på klubben igår och det drog sjukt mkt folk! Kul o se!! Lär bli ännu mer idag! 

Nu ska jag gå ut och joina de andra igen... Hoppas ni har det lika trevligt där hemma som vi har!!!

Massa pussar o kramar!!!




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback