Se flere på HITME.NO

Girls girls girls

2007-02-1913:44:08
Skrivet av Sandra Edlund



I lördags var det full fart hemma hos med mig med massa töser i täten!

Jobbade fredagnatt och så ner på stan på lördagen för att hitta något att ha på mig, slutade med att vi hamnade på "Papas Tapas" och åt jättegod mat!
Självklart blev det lite extra shots och dessert som inte var inplanerade riktigt men det klagar vi inte för.. eller vad säger du sötiz!?!

Tidsoptimist som jag är så hade jag ca en halvtimme på mig innan jag hade sagt att folk var välkomna, som tur är var det fler än jag som var tidsoptimister så jag fick lite extra tid. Väl behövligt!
Det bidde lite melodifestival, vin, drinkar, chips, popcorn (som förövrigt det var mkt klagomål på för att jag köpt "light" version av!) och en kamera som blixtrade hela tiden.
Emma hemkommen från Thailand visste hur man knäppte bilder allt!

Hehe.. så här är några av resultaten, valde några bilder då vi fortfarande är hyfsat städade!


Girls girls girls

En kväll som måste upprepas snart igen!

Tack tjejer för en trevlig kväll!!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback