Se flere på HITME.NO

Fyy fan...

2007-02-1606:01:36
Skrivet av Sandra Edlund


.... jag blir fan knäpp snart!!!

Har lyckats få mig ett sånt fruktansvärt sockerbegär som gör att jag inte vet vart jag ska ta vägen!
O det ska jag säga er att vara socker beroende, DET är inte o leka med!
Har aldrig varit beroende av någonting..*host*.. förutom vissa barnförbjudna lekar då.. men det är en annan femma!
Men mitt beroende av socker är fruktansvärt!

Känns inte som en bra timing nu och äta upp sig inför sommaren. Gör allt för att hålla mig borta från godsakerna och det tär ju på humöret också!

Förlåt alla som jag är vresiga mot! Jag menar inget illa... förlåt förlåt förlåt!

Nää.. nu tar vi fram en bikinibild så tittar vi på den och säger högt till oss själva att det där små tygbitarna ska på om några månader och då ska jag inte må dåligt över det!

( om ni undrar varför jag pratar i plural så är det till min lilla onda djävul som sitter på min högra axel jag talar till också, en sån där röd sak med en gaffel i sin hand *grrrr* )


Fyy fan...


Så ja.... nu ska jag gå o kasta bullen jag hämtade...

*puss puss*


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Hej hej där snuttan
JAg vet hur du känner när det gäller sötsuget!! det är en sådan period nu!! Men att baka bullar, det var överkurs!!! Synd att jag inte var där!! ha ha ha skulle ju ha smakat gott!! ha ha
Själv har jag och guppet gått in på en diet som ska vara typ i en månad.. men vi får börja om hela tiden eller i allafall så räknas inte helgens försök med tanke på Häägen daas glassen och ostbågarna!! så i morgon går i in i nya ta och kanske ska jag ta mig till gymmet oxå. Det var ju ett tag sedan jag var där. Skulle villja simma, men jag törs banne mig inte visa mig i bad kläder nu... folk som har sett mig tidigare där kommer ju att SE att jag inte ser ut som ajg bör göra!! Suck och pest och pina och skit!!
Måste komma och hälsa på dig snart.
Kram Sandra


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback