Se flere på HITME.NO

Julen är snart här...

2007-12-1805:34:29
Skrivet av Sandra Edlund

Gud så tiden rinner iväg fort!!

Helgen var över på ett nafs och därmed tredje advent också. Fortfarande inte köpt någon adventsljusstake och börjar inse nu att det inte är någon idé längre. Jag får helt enkelt klara mig utan det! :( Men klätt gran det är gjort! ;)

Och nu är det inte ens en vecka kvar till jul! Sjukt så tiden rinner iväg, går den fortare nu när man är äldre eller vad är det frågan om!!??

Nåväl.. idag kom tomten och hälsade på, på jobbet!! Lämnade en sån söt liten julsäck!

image509

Öppnas såklart inte förrän på julaftonen :)

Himla mysigt är det att komma hem och se granen lysa så grann i vardagsrummet.

image510

                                                                        Så fin så....

Nu är det dags att ta mig till sängs och vila min kropp, är trött o sliten efter en jobbig natt på jobbet!

Natti natt!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback