Se flere på HITME.NO

Blogginlägg från Moorebloggen

2007-12-0622:54:04
Skrivet av Sandra Edlund

Hahah.. ja.. blev inte så mkt engagemang i arbetet här inte... Fortfarandes sittandes framför dumburken och ser ännu dummare ut än själva burken.. som är dumburken, datorn alltså. Krånglade jag till det nu...? :P

Surfar runt som man gör och hamnade på Moores blogg, där jag fann detta inlägg. En jämförelse mellan att vara gravid och sluta snusa!! Haha.. ja.. läs själva...

_________________________________________________

Att hänga läpp


Jag vet inte om det var tandläkarens hot om att min mun bara kommer vara ett illaluktande hål av bruna stumpar och ruttet kött när jag är 35. Eller om det var de där smärtstillande jag fick på sjukhuset som fick mig att skratta hysteriskt åt saker som inte finns på riktigt.

Men jag har i alla fall slutat snusa.

Det är förmodligen det dummaste jag har gjort. Och jag har gjort en hel del riktigt idiotiska saker.

Har jag abstinens? Skiter Peter Swartling i skogen? You bet.

Jag antar att jag går igenom samma saker som gravida kvinnor gör just nu. Jag äter hela tiden, mår illa på morgonen, vaknar mitt i natten, svettas något fruktansvärt, har självmordstankar. (Eller inte det sista kanske, gravida har kanske inte självmordstankar?)

För en stund sen höll jag på att slå till Hugo för att han satt och nynnade på signaturmelodin till "Snuten i Hollywood".

Trots att han nynnar på den nästan varje dag.

Att hänga läpp

----------------------------Det är över nu.---------------------------------


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback