Se flere på HITME.NO

Jaaha *suck*.. mullret kom igång igen, såå... lite tidsfördriv!

2007-08-0710:11:08
Skrivet av Sandra Edlund

Hur många timmar sov du inatt? 4-5 timmar *morr*

Vad sa du senast till vem? Puss o hejdå till Baby!

Vem fick du senast sms från, vad stod det? Från Sandra Scholz, "var det inte onsdag du sa?" (Jag skrev fel dag efter att ögonlocken hade väldigt stark gravitation)

Vad har du gjort idag? Vaknat och svurit åt vägarbetarna utanför!

Senaste köp? Prylar från IKEA

Vad har du dåligt samvete för? Att jag inte ringt Malin.... men snart! :)

Vad har du på dig för kläder idag? Just nu är jag naken!

Gillar du att laga mat? Ja, fast gör det alldeles för sällan!

När drack du alkohol senast? Igår.. Ett glas vittvin till maten.

Vad ska du göra ikväll? Än så länge vet jag inte! Det kallar jag semester :)

Vad skrattade du åt senast? Mig själv när jag skulle sova och var trött (hänvisning till tidigare fråga om SMS)

Vad är det för veckodag? Tisdag va..?

Vad åt du senast? Tortillas med kyckling, salsasås, ost, guacemole och sallad. Hemmalagat faktiskt! :)

Vem fick du mail av senast? Förutom alla skräpmail så var det nog från Ella ang. inloggningar till The Swedish Bikini Team's blogg: www.theswedishbikiniteam.blogg.se

Vem fick du sms av senast? Marie

Vem ringde dig senast? Hm, hade glömt mobilen hemma igår. Men missat samtal var nog senast från Malin.

Senaste bussresa? Från Nynäshamn in till Sthlms C. Efter gotlandsfärjan. 

Senaste bilresa?
Fram och tillbaka från IKEA

Senaste flygresa? Var Mallis före eller efter Danmark/Frankrike?? Tror det var Mallis!

Godaste ölen du druckit? Do not drink beer! : /

Vad sa du senast? Heeeelvetes jääävla oväääsen!! Var nog bara grannarna som hörde!

Vad såg du senast på tv? Tv.. hmm, CSI kanske var det sista innan jag somnade..

Är du morgonpigg? Haha.. verkligen inte!

Senast alkoholintag? Igår, ett glas vin

Skostorlek? 38

Vad gör du om ett år? Undrar vad jag gör nästa år!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback