Se flere på HITME.NO

Dagarna går och det är snart helg igen!

2007-08-1000:16:34
Skrivet av Sandra Edlund

Första veckan på min semester har snart flygit förbi, jag är glad att vädret bestämde sig för att bli bättre så man kunnat ligga ute och sola lite, och speciellt skönt är det att man kan gå iklädd linne under kvällarna och slippa ha kofta med sig vart man än går... för ooom det blir kyligt!

Igår bestämde Nina och jag oss för att ta en trevlig middag ute på "Grappa" och sedan gå och hälsa på när Ella, Marie, Thomas och Johan kom hit till stan för att köra "Baywatch, summer tour 2007"
Riktigt håll igång var det på de! Duracellkaninen Thomas tror jag inte stod still en enda gång! Haha.. hans skjorts var ju dyblöta därefter också! :)

image300

                        Jag och Nina kom med i bild nere i vänstra hörnet tom

Det var en jättetrevlig kväll, Nina kom tidigt på kvällen och vi tog några goda drinkar medans vi gjorde iordning oss sen gick vi ner och åt vid 9 tiden, en "grappa-pizza" som vanligt och en flaska rosé till det, kan tydligen inte få nog av det.. hehe! Sen bar det vidare till Harrys vid halv 12.
Dansade lite och roade oss, inte mkt folk man kände igen och det var nästan som man kände sig gammal.. kan det vara möjligt!??!

Nina sov över och fick uppleva oljudet som förs utanför på gatan morgonen därpå... usch, man sover inte många timmar om nätterna. Fast nu har jag öronproppar så det dämpar lite... Men hur sjukt är inte det, att man ska bli tvungen att sova med öronproppar för att kunna sova!!

Tog oss en brunch nere på stan och strosade runt lite på stan under förmiddagen. Även en liten "chocco latte" gick ner också. Islatte med en topp av grädde, hur god som helst!

                 image299

Det är så skönt att ha semester och inte ha något planerat! Dagarna är så långa och man har tid för saker som man annars knappt hinner tänka på! Härligt!!
Ikväll har jag tom lagat mat hemma, tro det eller ej. Men så är det! :)

Nu ligger jag och myser i min soffa efter att ha tvättat och smörjt in mig med de härliga "excuviance" produkterna jag köpte efter min ansiktbehandling! Luktar himla gott och man känner sig sååå fräsch!

Nu kan ja sova gott!! Good natt på er! Puss o kram!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback