Se flere på HITME.NO

Äääääntligen!

2007-08-0709:02:47
Skrivet av Sandra Edlund

Åhhh... blir snart knäpp! Varje morgon vaknar jag av detta j***vla oväsen som förs när det ska byggas om i stan! Mellan kl 6.00-7.00 vaknar jag och blir galen. Sen håller det på fram till nu.. typ kl 9.00! Man kan ju bli galen för mindre.
Jag vet att jag bor mitt i stan och inte ska gnälla på buller kanske, men det här är extremt!! Alltid är det något som ska byggas om på gatan utanför!

Jag som har semester igen, ska ju ta det lugnt och sova. Istället ska man vakna arg som ett bi alldeles för tidigt istället! Igår vaknade jag kl 6.00 och låg vaken till 10.00, somnade om då och vaknade kl 12.00. Hade gärna sovit de 2 timmarna tidigare så jag gått upp tidigare....

Iaf så var det strålande sol när jag vaknade och begav mig hem till "Ms N" som är hemma i Eskilstuna sin sista semestervecka! En gammal klasskamrat som flyttat till sthlm men har föräldrarna kvar här i stan.
Köpte med mig lite sallad som vi smaskade i oss innan det blev ett dopp i poolen. Riktigt fint har de gjort därute. Var länge sen jag var där.

image295

                                            26 grader i poolen var alldeles lagom

Efter några härliga soltimmar kände jag att det var dags för ett IKEA besök, några småsaker som behövde inhandlas. Så dit bar det.... så idag ska det sättas upp hyllor i sovrummet!

Men nu när det äntligen är frid utanför vet jag inte om jag borde sova en stund till.... Så få timmars sömn klarar jag mig nog inte på!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback