Se flere på HITME.NO

Hello sunshine...

2007-04-1116:46:30
Skrivet av Sandra Edlund

.. o så skiner solen igen!

Vad är det me detta svenska klimat!? Våren kom, sommardäcken ska på (vilket jag kom på att jag måste göra snart) vårkänslorna tar fart, dunjackorna åker in i garderoben, pumpsen åker fram, man börjar fantisera om hur härligt det ska bli med grillning och härliga sommarkvällar... och sen vaknar man en morgon och det har snöat igen!  Crazy!
Litar man på tidningarna så ska det bli upp till 21 grader på lördag! Det är ju sinnes!
Inte för att jag klagar på att värmen kommer, det är helt underbart. Man blir bara lite smått förvirrad ibland...

Well well, dagen igår tillbringade jag delvis tillsammans med min kära mor, då hon ringde hysteriskt och ville att jag skulle hjälpa henne med hennes hår. Lockade mig med att bjuda på lite mat.
Snäll dotter som man är åkte jag ut dit och hjälpte henne. så snällt påminde hon mig om att jag faktiskt fyller år nästa helg.. blää.. jag vill verkligen inte fylla längre. Tänk när man var liten och räknade ner dagarna tills dagen D var framme. Inte riktigt samma lycka idag när åren går..

Efter min insats hemma hos mamma svängde jag förbi och handlade lite och avslutade med ett träningspass! Tränade även i måndags också. *dutti flikka* Så idag behöver kroppen min vila lite... Tänk om jag för en gångs skulle skulle kunna hålla mig till en regelbunden träning. Det vore något! Mitt mål just nu är att träna mig i form till fotoresan som blir av i Juni.

Igår på jobbet påbörjade vi en diskussion angående ändring av vårat schema. Ska åka in tidigare idag för att träffas allihopa och ha ett möte. Förhoppningsvis kommer vi fram till en bra lösning. Jag är ju nöjd med det schema vi har nu och ser det svårt till att det kan bli bättre men det återstår o se :/

Till min positiva läsning i natt på jobbet så såg jag att träskorna ska vara heta i sommar! Jag som älskar mina söta träskor jag hade hela förra sommaren :)  Wiiiee! Så skönt att gå runt o 'lalla' i ett par träskor.
Mindre enkelt att köra i :)



Näähä, dags att röra på fläsket.. see ya later!


Kommentarer:
Postat av: sandra

Tjenna.
Nu MÅSTE vi bara ses snart!!
Hur ska vi styra i hop det???
Såg det där med foto resan.. verkar ju hur kul som helst.. gammla minnen från GC mm dyker upp.. kul hade vi.. Ska du åka "hela" resan? eller en bit av den? Jag hade nog tyckt att det hade varit skojjigt, men jag skulle nog vilja bli tillfrågad att åka! Då vill jag åka hela resan ... med dig.. hi hi. Skulle behöva en motiverande resa så jag kan träna som en tok, skulle verkligen behöva ngr turer på gymmet!! Synd att inge människa passade på att ha mig i bild förra sommaren när jag var så SJUKT snygg och tränad.. ja ja.
NÄR sa vi ses? Ska jag ta sprutti och komma till dig, det skulle ju visst bli kalas väder i helgen skrev du!! VAd ska du göra till helgen?
Jobbar du eller? KRAAAAAM Sandra


Postat av: sandra

Heeej! Jag vet att vi måste ses! Kan vi bli lite bättre på att styra upp det här bara! Du brukar vara bra på sånt där, lägger all skuld på dig.. hihi..
Självklart kan du komma hit om du vill, härligt med kanonvädret som är på ingång som sagt.
Verkar som att jag kommer vara ledig på söndag. Så i helgen är jag fri! Förutom fredag då..
Klart du ska med på fotoresa om du känner för det! Har du hört något om den? Vi får prata mer om det då vi ses!

Kram kram kram!

2007-04-11 | 22:22:03
URL: http://www.sandraedlund.blogg.se
Postat av: sandra

heej igen.. Jag har inte hört något, det var för att ajg lläste i din blogg och sedan tittade jag på zolex sidan och där stod det liksom om det hela. Kanske om jag skulle ta och komma över på lördag och dricka lite vin och hitta på något skoj?? Kanske det kanske:
Kram Sandra

2007-04-12 | 21:23:40

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback