Se flere på HITME.NO

Siam Park, Tenerife!!!

2010-09-2621:30:58
Skrivet av Sandra Edlund

Idag har varit den basta dagen pa vaaaldigt valdigt lange! Tror inte jag har haft sa har kul sen jag var 10 ar gammal! Assa pa riktigt barnroligt har vi haft!

Vi bestamde oss for att besoka nagot som heter Siam Park som ska vara som ett stort jatte vattenpalats utomhus med massa massa roliga attraktioner i badtema!



Pa vag dit i bussen fick vi sitta pa taket!





Det kryllade av massa roliga attraktioner att man inte visste vart man skulle borja men vi tog en sak i taget och h;ll pa i nastan 4 timmar!! Heeeeeelt sjuuuukt kul!





Borjade lite latt med dessa badringar dar man forsades runt!



Och sist sa avslutade jag med denna SJUUUUKT laskiga Power of Tower!!! 28 meter upp stupades jag ner i en liten tunnel som gick genom ett akvarium med hajar och sen ut pa andra sidan! Heeeeeelt sjuuuk kansla och jag var sa javla nojd nar jag kom ner over att klarat av det!!!! Kolla in pa siten www.tenerifewaterpark.com for att se videoklipp och mer info om de olika attraktionerna!!!!



The Dragon! Nastbasta attraktionen!



Hajarna!!!!















Slut??? Kan man latt saga!! FY fan!!



Men glad anda!! :)



Berattar mer sen!!!!



Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Vilka härliga bilder! Vill höra mer när ni kommer hem! KRAM

2010-09-27 | 16:35:52
Postat av: eMMa

Guuuuuuuuuuuud va kuuuuuuuuuuuuul!!!! Underbart!! :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback