Se flere på HITME.NO

Eyeliner modeller sökes!

2011-02-0716:43:03
Skrivet av Sandra Edlund

Det börjar närma sig för utbildningens början i Permanent Make up för mig och jag är nog lite smått nervös på hur det kommer gå för mig! Ett stort steg men ett jäkligt roligt steg i livet och jag kommer banne mig bli bäst på det! ;) Om jag så ska kämpa till jag stupar!

Det är alltså på måndag som den kör igång i Sthlm och iom utbildningen så behövs det modeller som vill få tatuerade eyeliner till ett otroligt bra pris! Finns luckor på både torsdagen den 17 och fredagen den 18 så är ni intresserade av detta så hojta till. Mer info om det finns här!



Inför detta så håller jag på och fixar och trixar med företagsnamn och sånt som hör till för att kunna dra igång versamheten med detta. Tror jag har hittat det perfekta namnet nu och alla som fått tycka till gillar det skarpt! :)
Har reggat domännamn så nu ska jag bara sätta ihop en site för det!

En facebook fansite har reggad också så ni enkelt kan följa mig genom utbildningen och se hur det går och vad som händer sen!

Allt kommer officielltgöras inom kort!

Ska bara knåpas lite till...


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback