Se flere på HITME.NO

Filmklipp Permanent Makeup

2011-01-1419:15:27
Skrivet av Sandra Edlund

Ett videoklipp gjort av Solvår som kommer hålla i utbildingen jag ska gå i februari. Är så taggad att sätta tänderna detta och få börja! Men det är inte långt kvar!

Visst ser det roligt ut!? :)

Håller just nu på och spånar på ett företagsnamn som jag kommer använda mig av och jag tror jag har hittat det! Men vill inte gå ut med det än förrän jag är 100 % säker. Har sen nästa problem med att bestämma mig om vart jag kommer dela med mig av detta till er. För jag antar att ni är nyfikna på hur utbildningen kommer gå och vilja följa med mig på den?

Det kommer vara en del av min företagsamhet och därför känns det som att Ckrets bloggen borde passa bättre, men samtidigt så handlar ju den bara om min konst och design, så kanske inte...? Känns sådär att starta ännu en blogg som bara handlar om det... Eller?

Vore jätte jätte tacksam om ni ville hjälpa mig med tips om vad ni tycker. Vare sig du är anonym eller inte så vore det kul o höra!

Såååå borde jag blogga om det på www.sandraedlund.blogg.se eller www.ckrets.com eller starta en ny blogg?



Kommentarer:
Postat av: Emilia

Underbart fin blogg men kan du inte sluta kalla din pojkvän för Baby i alla inlägg?

2011-01-14 | 23:45:50
Postat av: Sandra

Alla har väl sina kärleksnamn på sin partner, så varför kan inte jag få använda mitt i MIN blogg?

Postat av: Cilla

Jag tycker det är mysigt att du kallar Din Baby för Baby.

Ni är så mysiga. Härligt att se eran kärlek till varandra. :)

2011-01-15 | 09:56:07
Postat av: Anonym

Blogga om det på båda ställena - här och på ckrets. Jag tycker allt hänger ihop...

2011-01-15 | 12:30:24

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback