Se flere på HITME.NO

Bästa dagen på länge!

2011-02-1323:17:21
Skrivet av Sandra Edlund

Har haft en sån himla underbar dag!

Har varit jättekul att knåpa ihop med siten och äntligen få gå ut med med det jag jobbat fram. Trodde det skulle ligga som ett grått moln över mig idag men det gick ganska smidigt pga ett bra samarbete med Roger på andra sidan Facebook! :)

När jag kunde lägga ifrån mig datorn och andas ut passade vi på att ta en långpromenad medans det fortfarande var ljust ute! Lite kallt men ändå härligt väder! Kan berott på att det kändes som jag flöt fram! ;)

Åkte och handlade efter promenaden och fick tillbaka Babys plånbok som var spårlöst försvunnen sen gårdagen. 2:a gången på mindre än 1 månad. Vad är oddsen!? Typiskt nog hade han redan spärrat korten, men alla pengarna var tillbaka och det nya smartcaset han just handlat fick han ju tillbaka! :) Tror jag ska sätta sånt där snöre på plånboken åt honom! ;)

Vi testade något nytt i köttväg idag vilket verkligen blev en hit! Vi lagade nämligen lammstek i ugnen. Inget att rekomendera den hungriga kanske då det fick stå i ugnen i 1,5 h och sen ligga i folie i 30 min efter det. Men fruktansvärt smaskigt var det!! :) Lagade nästintill sig självt också!

Jag tog mig sen ett välförtjänt bad och bara kopplade av! Var länge sen det var så skönt att få slappna av lite. Har varit en jobbig vecka och igår när jag gick och la mig så fick jag fruktansvärda smärtor i magen. Känns som magsår kryper sig på :/ Ska söka upp min husdoktor när jag är hemma igen tänkte jag.

Så med detta underbara bad, en film och en utsökt dessert bestående av passionsås och gräddglass avslutar jag nu denna dag och ser fram emot morgondagen i Sthlm!

Kommer blogga på CosmetInk bloggen i nästa vecka från kursen så ni får kika in där istället om ni vill se hur det går!

______________________________________________________________


Tips på den utsökta och enkla desserten:

4 passionsfrukter
4 msk florsocker
0,5 dl apelsinjuice

Blanda och koka upp och låt sen svalna innan det hälls på glassen! Kommer lätt bli en av mina stora favoriter i sommar då några färska jordgubbar på det här lär gå varmt!




Kommentarer:
Postat av: Roger Sundberg

Ja det lät ju nice !! :)



// Rodge


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback