Se flere på HITME.NO

New day!

2010-09-3013:08:10
Skrivet av Sandra Edlund

Underbar morgon med solsken och träningsvärk! :)

Sådär lagom träningsvärk har jag, så man bara känner att man har rört på sig men det gör inte riktigt ont utan känns bara bra! Ragga är verkligen rätt träning med rumpa och lår! Love it!

Det blev en sen natt när jag satt uppe och målade igår. Filmade lite under tiden och tänkte sätta ihop ett litet videoklipp av det som jag sen ska publicera på Ckrets bloggen.



Har ni sett vad långt hår jag fått förresten! Helt sjukt! Jag har aldrig haft långt hår i hela mitt liv men ALLTID sparat utan någon framgång! Men nu är det både långt och jättetjockt!

Helt plötsligt blev det massa jobb med håret varje gång man duschar! Men det är väl det här jag har längtat efter antar jag :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback