Se flere på HITME.NO

Mysiga halsningar fran Tenerife!

2010-09-2220:07:24
Skrivet av Sandra Edlund

Framme pa Tenerife!

Resan hit har nog varit den varta resa nagonsin!

Iberworld som flygbolaget hette hade INGET utrymme pa deras sittplatser och 0 % service i deras anstallningskrav! Flygvardinnorna var otrevliga och man blev direkt bitsk nar de suckade efter varje fraga man stallde.

Inte nog med det sa blev jag sjuk under resans gang med feber, snuva och hosta. Mindre kul att vistas pa 0 kvm yta vid det tillfallet kan man saga! Resan har nog aldrig kants sa lang som denna gang!

Som gradde pa moset sa var nog maten under ALL KRITIK! 3 kottbullar serverades i brand tomatsas och en klick forestallande potatismos! Trots den daliga maten at vi for att fa i oss nagot vilket jag sen fick angra djupt!

Somnar efter maten och vaknar av att jag mar JATTEDALIGT och ar alldeles yr! Far panik och kanner att jag toksvettas samtidigt som jag haller pa och svimmar och spyr samtidigt.
Som ett lemmeltag forsades spypasar och servetter fran alla hall! Alla resenarer var jattehjalpsamma och fragade om jag ville ha vatten och tuggummi eller om jag behovde nagot annat var det bara att saga till!
Tror ni en enda flygvardinna fragade hur jag madde eller formadde sig att erbjuda sin service! NOPE!

Dar satt jag svettandes och madde riktigt daligt!

En klar befrielse att komma av planet vill jag lova!!!

Sen flygresan hit har allt varit HELT UNDERBART! Hotellet ar sa fruktansvart fint och serviceinriktade! I love it!!
Just nu star en Juan Carlos bredvid oss och pratar om livet! :) Jag dricker en sangria och Baby dricker en San Miguel!

Hoppas allt ar bra darhemma!!

Puss o Kram fran Tenerife!!!




Kommentarer:
Postat av: Mickaela

Usch då. Det där lät verkligen inget vidare :/



Ha en härlig semester.

Gillar din blogg btw!



/Mickaela

Postat av: Mamsen

Men gud va jobbigt! Tråkigt med personalen,,,Men ha det så bra ni kan i fortsättningen.

2010-09-23 | 15:56:18

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback