Se flere på HITME.NO

Förändringar!

2010-09-1718:04:08
Skrivet av Sandra Edlund

Visst mår man bra av förändringar?

Jag gör åtminstonde det, det är roligt när man får ändra saker och ting i ens närvaro. Jag tror att jag och Baby är ganska lika där. Vi ser hela tiden ser och ting som vi vill ändra på med te.x vårt hus och troligtvis är det därför vi hela tiden jobbar med något projekt.

Tror inte sen vi flyttat in att vi inte diskuterat nya saker att göra med huset. Senast så sa Baby vid matbordet att han vill göra om köket till vitt istället! WTF! Det är väl inge fel på vårt kök.... och kanske lite väl dumt att slänga pengar på det?

Vi hade lika gärna kunnat köpt ett renoveringsbehov om vi ska göra om det var mitt svar!

Nej köket får nog bli kvar om jag får bestämma.... men jag har hittat något annat jag vill göra om och jag tror att jag ska ta tag i det nu! ;)

Supliiiiise!


Kommentarer:
Postat av: Robban

WHAT?? Vad är det som händer där hemma ;-)??

Postat av: Sandra

Hihihi... Du får se! :)

2010-09-17 | 20:52:20
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback