Se flere på HITME.NO

Behind the judge!

2010-09-1620:53:17
Skrivet av Sandra Edlund

Det har varit en underbar kväll! Jag tog en härlig långpromenad med Blackie, mössa på, vantar på, halsduk på och radion i telefon... PÅ!! :)

Kom in och gjorde mig en härlig latte och satte mig i soffan med en kladdkaka och zappade in tv4 för att se på Idol! Visst är det underbart roligt att titta på! Men sen hittade jag detta "behind" klipp och det är ju nästan snäppet roligare!

Känns som Andreas bjuder på sig själv lite mer än i sändningarna här!



Kommentarer:
Postat av: eMMa

Hahahahaa jag dööör så kul!!! Bästa klippet på länge!! :)

Postat av: Sandra

"Vad var det som hände?! Jag är skitmörkis!! Hahaha.. älskar Bagge!

2010-09-18 | 17:50:26
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback