Se flere på HITME.NO

Slutkörd!

2010-10-1814:13:10
Skrivet av Sandra Edlund

Helgen gick verkligen fort! Samtidigt som den var väldigt lång.... vet inte hur det går ihop riktigt men.

Det har uträttats en hel del nödvändiga saker som känns riktigt skönt att få gjort. Nämligen så har Baby fått sitt lilla egna kryp in ute i förrådet där han fixat stereo och arbetsbänk, så honom ser man inte så mkt utav på helgerna längre. Om jag inte vill gå ut i förrådet och hänga vill säga ;)

Så allt som tänkas kunna vara lite trasigt tar han med sig ut i förrådet och pusslar ihop igen + att han skapar nya saker där han använder sin kreativitet inom design. Jag är jättenöjd då han bla gjort nya handdukshängare till vårt badrum av kökshandtag och nu håller han på med en klädhängare till vårt sovrum :)

Det händer saker i förrådet kan man säga! :)

Själv så har jag passat på att hämta mina förrådsgrejer som Magnus förvarade åt mig. Visste knappt var det var men nu fick jag arslet ur och gå igenom och kasta det mesta! Sen har vi även rensa igenom hela tvättstugan som ett tag agerade förråd. Fruktansvärt skönt att slänga ut allt skit och kasta allt som man inte behöver. Den tvättstuga som en gång var ganska liten känns nu helt plötsligt ganska stor :)

Inte nog med det utan det har även skurats och fixats med badrummet på övervåningen, låg verkligen på alla fyra och skrubba skrubba skrubba överallt i varje vrå! Det behövdes! Dessa glasdörrar till dusch vettefan om jag gillar! Smustiga blir de och svåra som fan att få rena, snyggt!
Så det har fixats och donats i huset vilket känns ganska mysigt. Vintern närmar sig och snart är det dags att ta fram julpyntet igen! Jag älskar att pynta upp julens mörker med massa ljus och lyktor.

Men för att inte gå för hastigt fram mot julen så var jag iväg på ett Swedish Bikini Team gig i lördags vilket jag även hann designa lite nya bikinis till. Mer om hur de ser ut hittar ni på Ckrets Bloggen!

Jag slet med mig Josefin på hennes preimär gig och vi hade jätteroligt! Det var eldshow och dans! Josefin hoppade in som gästbartender också! Giget var i Huddinge på samma ställe jag varit tidigare och de är väldigt trevliga! Big PLUS!



Affischen som Baby gjorde för ett tag sen är så grymt jävla snygg! :)

Men det blev en lång lördag då jag och Baby var iväg på musikal innan giget då vi såg "Smedens dotter" Nämligen så att Babys kusin var med och deltog i musikalen på violin. Det var länge sen jag var iväg på något sådant men många igenkända ansikten såg jag där. Tänk att jag en gång själv varit med i massa olika symphonier och orkestrar. Vilket var en stor del av mitt liv då.

Sen var jag inte tillbaka hemma förrän efter 04.00 då jag slängde mig i sängen.... sen var det svårt att komma upp på söndagen! Var så himla trött och utmattad efter denna helg att jag gärna bara legat till säng hela dagen. Men till kvällen var man tvungen att åka iväg och jobba och så var man inte i säng förrän efter 04.30 igen.

Känner mig helt slut i varenda muskel och när jag summerar helgen så kan jag förstå varför....

Nu måste jag gå och jobba lite med CKRETS! Sen iväg och fika, sen blir det rep med grabbarna och sen till jobbet igen! PUH!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback