Se flere på HITME.NO

Höstburr!

2010-10-0614:58:20
Skrivet av Sandra Edlund

Ruggigt väder och jag försöker väga upp det med att tända brasa och dricka en varm latte!
Man är tillbaka på jobbet igen efter semestern och det var väl behövligt! Ibland så blir jag bara trött på min egna oförmåga att göra saker utan att få en spark i arslet! Det finns alltid massor att göra men ibland känner man inte för att göra någonting! Men så fort man kommer igång så har man energi till massor. Är det bara jag eller någon mer som känner igen sig!?

Dags att sparka mig i röva och få lite gjort i mitt kreativitetsrum, har massor att göra och det gäller bara att sätta tänderna i det nu! :)





Där kom en spark!



Gaaaaah!



Killikill!!



*sniff sniff*



Godkänd! :)



2 sparkar och jag ger mig!! :)

SOLONG!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback