Se flere på HITME.NO

Blackie pluttis!

2010-10-0715:37:22
Skrivet av Sandra Edlund

Tog mig nöjet att gå igenom sjukt gamla bilder som jag hittade på massa cd skivor jag sparat genom åren. Titta vad jag hittade bland alla bilder!!

Vår lilla Blaxx när hon var valp! Dvs ca 7 år sen! Jag minns när mamma fick henne som valp jag var verkligen där varje dag för hon var så fruktansvärt söt som valp! Hon såg ut som en panda med fläcken över ena ögat och jag ville döpa henne till Pandis istället för Blackie!



Galen i pinnar redan då!



Den där blicken har hon inte växt ifrån iaf! :)







och så lilla tungan som hänger ut!

Sist men inte minst så hittade jag även en bild på hur mamma såg ut på den tiden. 7 år sen alltså! :) Hahaa.... korthårig och mörk! Hihihihii... Nu fick du dig ett gott skratt va mamma! :)



... och nej det är inte Blackie som växt sjukt fort utan det är Kokkos som sitter med henne!


Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Så härliga bilder på Blackie. Den sista bilden komenterar jag ej!

2010-10-07 | 17:57:46
Postat av: Sandra

Ja, kul att jag hittade de! Sista bilden är det väl inge fel på! Du ser ju jättesmal o fräsch ut! Kanske inte den bästa hårfrisyren du haft dock ;)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback