Se flere på HITME.NO

Banyan Tree, Thailand!

2010-10-1501:26:39
Skrivet av Sandra Edlund

Hittade ett gammalt videoklipp från Thailand, Bangkok när vi var där senast då vi besökte Banyan Tree som är en fantastisk restaurang/bar högt högt upp.

Det roliga var att vi märkte när vi kom dit att det var långbyxor som dresscode och jag som precis säger innan jag läser "dresscode lappen" -Tur att vi tog på oss finkläderna! :)



Alla ni som ska åka till Thailand i vinter! En stark rekomendation är att besöka denna plats! En underbar utsikt!


Kommentarer:
Postat av: Rebecca

Där var jag o Camilla också när vi var i thailand! Sjukt fin utsikt!

Vi visste inte heller om dresscoden och kom dit svettiga och lortiga efter en shoppingdag, i flip-flops och typ shorts! haha, vi fick snajda på oss det vi inhandlat under dagen, vilket såg sjukt kul ut, inte såå matchat och fint! :-)

2010-10-15 | 14:53:20
Postat av: Sandra

Hahaha.. vad roligt! Jag förstår varför de har så att man får låna kläder. Inte alla som är uppklädda kanske! :)

Det ska finnas ett ställe till i Bangkok som är minst lika vackert1 Nästa gång vill jag besöka det! :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback