Se flere på HITME.NO

Tjejkväll ute på Tidö Lindö!

2010-11-0715:20:46
Skrivet av Sandra Edlund

Vilken otroligt härlig lördag! Den kunde inte blivit bättre från början till slut!

Hämtade upp Frida på tågstationen i Västerås innan vi sen for vidare ut mot ön! Där väntade Sophia samtidigt som hon förberedde den 3 rätters middag som hon skulle bjuda på!



Medans vi väntade så hade hon gjort det riktigt mysigt med dukning och massa ljus! Det var ingen dålig meny som väntade heller.



En otroligt god räkcoctail till förrätt med massa goda avokados! I loooove it!



Tillhuvudrätt väntade ugnsgratinerad kycklingfile med paprika och chili. Tillhörande en god sallad och ris.

Efter huvudrättern var vi så mätta och belåtna att vi valde o vänta med desserten tills efter att vi bastat och haft lite SPA i bastun nere vid sjön. Så vi tog ficklampan och gick ner i mörkret för att tända på bastun vilket var så fruktansvärt skönt!
Jag är inte så mkt för att basta och har därför inte gjort det på bra bra länge, men den här gången var det fruktansvärt skönt och avkopplande att bara sitta och ha lite tjejsnack.

Med oss tog vi varsin bira och en ansiktsmask :)



Såhär såg vi ut:



Efter att vi duschat och SPAat oss klart satte vi oss vid brasan för att förtära en underbart god kladdkaka. På 3 st moffade vi i oss en hel kaka! Inte illa! :) Men det gick bara inte att motså. Den var så fruktansvärt god!








En helt perfekt lördagskväll med ett perfekt slut! Kunde inte blivit bättre!

Dessa 2 tjejer är verkligen helt underbara. Jag är så glad att jag gett mig in i glamourvärlden en gång i tiden så jag fick chans att träffa de! Vi har verkligen hittat en speciell vänskap som inte bara varit något tillfälligt i branschen.

Jag hoppas vi ses snart igen! Förhoppningsvis får jag bjuda hem de till vårt hus nästa gång :) Om inte allt för länge! ;)


Kommentarer:
Postat av: Sophia

Ooo det va snälla ord! Tack så mycket själv, det va verkligen mycket lyckat och trevligt! Syns hos dig sen då! :-) kramis

2010-11-07 | 19:18:43
Postat av: Kicki

Gud vad mysigt ni verkar haft det!! Jag som är ensam hemma nu i en månad tänkte ta och bjuda över er någon kväll, hoppas att ni vill komma och hälsa på.

Kram

2010-11-07 | 22:54:39
Postat av: Sandra

Ja det var verkligen en lyckad kväll!



Självklart kommer vi och gör dig sällskap Kicki! Bara att kolla när det passar!



Kram på er!

Postat av: Frida S

Hej gumman! Lite sent kommenterat men tack själv i alla fall! Vi måste ses snart igen tycker jag. Kram kram

2010-12-03 | 08:58:41

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback