Se flere på HITME.NO

Temys i Borsökna!

2010-11-0823:56:00
Skrivet av Sandra Edlund

Ikväll var några härliga tjejer här för att mysa med mig framför brasan! Vi bakade scones och drack olika sorters te och bara pratade i timmar! Precis vad som behövs i detta höstmörker.

Det känns som att det inte är lika enkelt att umgås den här tiden på året men egentligen behöver det inte vara så avancerat för att ses. Gäller bara att göra det! Så ikväll var en sån kväll!



Jag tände en brasa och massa ljus i huset för att få den rätta myskänslan.





Uppdukat för bak och massa olika sorters te...



Nybakta och goda!

Det var tur att mamma Åsa och pyssliga Camilla var med så de fick styra upp brödet! Jag har faktiskt inte bakat scones tidigare men det var verkligen superenkelt och riktigt gott! Denna gång gjordes bara vanliga klassiska scones men nu kommer jag experimentera så det står härliga till! :)

Tack tjejer för att ni ville göra mig sällskap denna mysiga måndag!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback