Se flere på HITME.NO

STEKtab photoshoot!

2010-11-0214:48:19
Skrivet av Sandra Edlund

Thuesday evening och jag ska till att fixa till mig i rockanda som om det vore lördagskväll!

Det är dags för gruppen STEKtab (vilket innefattar bl.a mig själv) att ses och fotograferas inför vårt företagsrocks uppträdande en 25 november och sen har vi rep på det! Sen ska det till att jobba, hoppas jag inte skrämmer slag på mina arbetskollegor när jag kommer i full rock mundering sen... hihi!

Än har jag INGEN aning om vad jag ska ha på mig men det ska gå i rockens tecken, det vet jag. Får se vad jag hittar i min lilla garderob ;)

Så nu blir det duschen, sminkning och sen byta om för att bege mig!

Ni missar väl inte att se oss uppträda på Lokomotivet den 25 november?



Kommentarer:
Postat av: Lola

Klart det inte missas!!!!

Vi kör bästa hejjarklacken sååååklart=)

Postat av: Anonym

Härligt! Visste väl att man kunde lita på er! ;)

2010-11-03 | 16:00:20

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback