Se flere på HITME.NO

Precis vad jag behöver...

2010-11-2222:55:33
Skrivet av Sandra Edlund

Sitter och tröstäter lite glass och dricker te!

Gjorde en insats i mitt "room of Ckrets" och så sket det sig precis när jag nästan var klar så jag måste börja om! F*CK vad det stör mig! Hatar att behöva börja om! Blir liksom dubbelt så mycket jobb då! (daaah)
Man måste vara proffsig nog att aldrig göra misstag för att det ska gå smidigt. Jag trodde jag hade kommit förbi till det stadiet men tydligen inte!



Ville så gärna bli klar med denna beställning så jag kan fokusera på annat denna vecka! Vi ska ju faktiskt uppträffa i Företagsrocken på torsdag och har massa inför det att fixa med! Att ha något sånt här hängandes över mig är inte bra!

F*CK... igen!

Men något jag verkligen ser fram emot är morgondagen! Då har jag nämligen bokat in mig och Baby på en riktig spabehandling hos Spakällan i gamla stan! Hela 2 timmars behandling per person med massa härliga behandlingar!

Khanya of Africa heter behandlingen och innefattar detta:

En energigivande helhetsbehandling inspirerad från Afrika. Behandlingen börjar med en kroppspeeling med varm olja och salt. En helkroppsmassage med varm marulaolja stimulerar livsenergin och ger klarsynthet och fokus samt inre balans. Ansiktet behandlas med en mineralrik lermask samt ansiktsmassage och skalpmassage.




..... Spakällans härliga relaxavdelning ....
_________________________

Precis vad vi behöver just nu! ♥♥♥



Kommentarer:
Postat av: Åsa

Åh låter helt underbart! Är avis till tusen men njut med din love puss <3

2010-11-23 | 07:49:47
Postat av: Sandra

Det var helt underbart!! :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback