Se flere på HITME.NO

En dag i stan!

2010-11-2412:57:47
Skrivet av Sandra Edlund

Vaknade idag och var alldeles mjuk och len och doftade underbart fortfarande efter vår härliga spa-dag igår! 2 timmar behandling var verkligen underbart! Jag blev verkligen avslappnad av helkroppsmassagen att jag nästan somnade + att jag sen blev nästan lite hispig av energi mot slutet. Man blir verkligen som en ny människa efter en sån behandling. Borde verkligen göras lite oftare....

Jag gillar Babys min när han fick syn på engångskalsongerna som han skulle ha på sig under peelingen! Haha....



När vi var klara med behandlingen så stannade vi kvar en stund på stan och kikade in på Eskilstuna Kuriren för att höra om läget inför torsdagen! Fick se filmklipp som satts ihop som var oooootroligt snyggt!! Jäklar vad coolt det kommer bli! :) Micke Österberg på webbstudion kan sin sak, det är en sak som är säker! :)

Även fler planer smides inför torsdagen och jag hoppas att det kommer många och tittar! Verkar bli en hel del som vi hört ska komma och det känns ju jättekul! Vi vill ju gå vidare och för det så behövs det stöd utifrån också!

Innan vi for hemåt så tog vi oss in hos Johan på Carlings för att shoppa lite vinterjackor till oss! Helt klart bästa servicen på Carlings! Vi slet och drog i varenda jacka därinne tror jag innan vi hittade oss 2 st supersnygga vinterjackor! När vi gick därifrån såg inte butiken riktigt ut så när vi kom...*oops* Sorry Johan!

Till kvällen blev det rep med grabbarna! Var ett tag sen men det kändes riktigt bra! All text sitter och nu är det bara finlir.... Blir rep idag igen för sista gången inför torsdagen! Iiiiiihhhhh! Hoppas det går ännu bättre idag! :)

Känns bra att försöka fokusera på annat och peppa till sig fram tills på torsdag! Det är några som hört av sig om hur läkarbesöket gick igår och det blev tyvärr framflyttat av personligt skäl. Funderar på att söka mig till privatklinik istället direkt? Kanske är bättre....

Men nu måste jag röra på mig! See ya!




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback