Se flere på HITME.NO

Chai Latte och Winter White Chocolate!

2010-11-2923:17:07
Skrivet av Sandra Edlund

Jahapp... då har man gått och blivit sjuk! :( Det började i halsen redan på fredagen och så blommade det ut ordentligt efter lördagens julbord med jobbet. Vaknade på söndagen med feber och halsont. Så årets första advent var inte alls så julmysig som jag hoppats på! :(





Det var på pilkrog som vi åt julbord med jobbet! Himmla mysigt där och jättegod mat! Supertrevlig kväll för att summera överlag då den fortsatte med några av arbetskamraterna och cheferna på Bishop Arms.

Men söndagen hängde jag mest i soffan framför brasan och pustade ut några jobbiga "Åååh" "Suuuck" "Aaaahh"
Det finns ju faktiskt inge värre än att vara sjuk...

Och det fortsatte även idag att suckas och stönas i soffan. Samtidigt som man blir otroligt rastlös och har sjuuukt jäkla tråkigt så är det ganska befriande att känna ett lugn då det inte finns några MÅSTEN när man är sjuk! Behöver inte ha dåligt samvete för något som inte hinns med eller du inte tar dig för då du faktiskt ÄR SJUK!

Så kände jag idag när jag satt med min Chai Latte och knaprade på lite winter white chocolate :)


Kommentarer:
Postat av: eMMa

KRYA PÅ DIG STUMPAN!!!! Kraaaaaaaam

Postat av: Sandra

Tack gumman! Hata o va sjuk :( Puss o kram

2010-11-30 | 20:19:44
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: DG

Så stiliga ni e

2010-12-07 | 17:52:23
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback