Se flere på HITME.NO

60 årsfest!

2010-11-0614:50:19
Skrivet av Sandra Edlund

Herregud vad tiden bara försvinner!

Det var fruktansvärt skönt att få vara ledig en dag på denna arbetsvecka. Det var väldigt väl behövligt för mig om man säger så. Men för det så var det ingen ro eller vila. Utan det var fest i stor bemärkelse. Fest ute i barndomshemmet då Lasse fyllde 60 år dagen till ära!

Mamma hade fixat med massa pajer och god pasta sallad, det bjöds på diverse drickbara alternativ och Lasse hade fixat med massa tävlingar. En kväll med min familj är ingen riktig kväll utan lite spel med på ett hörn! :)

Var jättetrevligt och extra kul var att Babys familj överraskade Lasse genom att komma dit, inklusive Johan och lilla Kevin. Och alla hade jättetrevligt!

Lite bilder från kvällen kommer här:



Jag fick finåka med bror en sväng!



Pappa Rolf håller tal för Lasse!



"Födelsedagsbarnet" ser nöjd ut! :)



Gitarr och sång från bröderna Pettersson.



Sötast på festen!



Mamma var kaxig vid pokerbordet som vanligt! Vilket inte varade så länge....
Ett pokerparti med Texas Hold'Em spelades med en pottvinst!



Jag hade istället rätt att vara kaxig! Vinnare av pokern blev nämligen JAG! :) Nästintill utklassning!

Kvällen fortsatte med massa spel och vinster delades ut! Det blev fullt hus med vänner och släkt till Lasse och vi var de sista att lämna festen då klockan var runt 02.30!

Lillebror följde med hem till oss där det spelades mer gitarr och "efterfesten" fortsatte. Jag somnade nog inte förrän sent mot 05.00. Så det var en trött morgon idag!

Men nu ska jag vila 10 minuter sen blir det duschen för att göra mig klar för tjejmiddag ute på Tidö Lindö! 3 rätters middag, bastu och SPA står på schemat! En helt perfekt lördag!

Trevlig fortsatt helg på er!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback