Se flere på HITME.NO

Snart fredag! :)

2010-12-1516:40:52
Skrivet av Sandra Edlund

Repet gick sjuuukt bra igår! Trots båda sångarna låg på golvet och hostade av utmattning så körde vi på för att testa lite nytt och det gick så fruktansvärt bra! Imonerad som fan av allas insats i detta och det kommer verkligen kännas tråkigt när detta är över!

Men än är vi inte där och nu ska vi bara se fram emot hur kul det ska bli! Fick just ett samtal från min kära vän Malin som kommer för att se oss tillsammans med hennes Klaus! Blir sååå glad! Det värmer att mina vänner kommer för att se oss uppträda!

Så vi bestämde att vi ska gå ut och äta lite gott innan det är dags för förfest nere på Eskilstuna Kuriren. Hoppas verkligen att det kommer mer folk denna gång. Men enligt ryktena så ska flera ha köpt förköptsbiljetter så ;)

Har satt ihop ett klipp från Emma som filmade då vi körde vår version av Lady Gagas version "Pokerface"



Kommentarer:
Postat av: Karin

Blir så spännande på fredag!! Vet du när ni spelar ungefär??? Kraam

2010-12-15 | 17:13:33
Postat av: Sandra

Kommer ni och tittar? Vad kul!!! Wiiieee.. Det blir bara bättre och bättre :)

Vi kommer spela näst sist av 7 band och det börjar kl 21.00.. Svårt o säga vilken tid exakt.... Då ses vi där iaf! Rooooligt!

Kram kram

Postat av: Karin

Jag hoppas vi kan titta förbi! Just nu är ja dock allt annat än pigg :( tur att ja inte behöver sjunga på fredag:) hoppas du mår bättre gumman

2010-12-15 | 20:20:49
Postat av: Sandra -Art & Design-

Usch, det är verkligen ingen höjdare att vara sjuk :( Men hoppas du hinner bli bättre...

Jag är nog på bättringsvägen ta i trä så jag hoppas rösten orkar på fredag!



Vi kan väl höras under kvällen?



Kram

2010-12-16 | 03:44:00
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback