Se flere på HITME.NO

Maximal otur!

2010-12-2223:00:25
Skrivet av Sandra Edlund

Helt galet så dåligt jag mår! Jag har nog trott att jag ska dö flera gånger idag! Vaknade nämligen klockan 06.00 av att jag mådde jätteilla. 2 sekunder senare var jag på toa och spydde. Gick och la mig igen och så började det om, igen och igen och igen och igen. Jag trodde jag skulle spy ut alla mina inre organ och jag har aldrig mått såhär dåligt någongång. Efter flera besök fram och tillbaka kunde jag knappt ta mig från och till toaletten då jag höll på o svimma. Då började jag få panik. Vill ju liksom inte bli liggandes i mina egna spyor i sängen och mysa.

Sjukrådsrådgivningen tycker det låter som att vinterkräksjukan slagit till och det kan väl inte komma mer olägligt! :( För att se det från den positiva sidan så är jag så glad att det inte kommit tidigare då vi både haft finalen i företagsrocken och åkt till London. Vilket är berätterlser i sig som jag får berätta om sen!

Efter ca 6 timmars spyande så verkade det lugna ner sig men jag är helt slut. Har fått massa tips om vad jag ska göra för att få i mig energi och jag har just nu ALLT på mitt nattduksbord! Blåbärssoppa, vatten, saltsocker vatten, resporb, avslagen cola, pepparkorn m.m. Baby har passat upp massa på mig under dagen trots att han var tvungen att åka tll jobbet. Blackie fick följa med efter hans lunch då jag inte orkade mig upp för att släppa ut henne ens.

Jag har typ sovit hela dagen och inte gjort annat än att fokusera på att få i mig vätska men ändå så kan jag inte röra mig snabbare än 0,0000001 km/h, om jag ens kan försöka. Försökte ta mig ner för trappen och fick göra flera pauser under den resan för att klara av det!

Nej denna sjukdom önskar jag verkligen INGEN, det här har varit fruktansvärt och jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon då Baby inte kan ta hand om Blackie under dagen. Stackars vår lilla tötnos...

Dags att somna nu och hoppas på en god natts sömn!

Natti Natt!



Kommentarer:
Postat av: Åsa

Krya på dig hjärtat!!! Hoppas du får må MYCKET bättre redan imorgon!!!

Puss o kram

<3<3<3

2010-12-23 | 00:28:24
Postat av: Mamsen

Vi hörs under dan vi kanske kan ta Blackie. KRYA PÅ DEJ!!!

2010-12-23 | 03:15:31

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback