Se flere på HITME.NO

LEDIG!

2010-12-1613:40:06
Skrivet av Sandra Edlund

Idag är en bra dag!

Jobbade in i det sista för den här veckan då jag har tagit 2 dagar ledigt from nu!
Otroligt välbehövligt! Känner att tiden börjar komma mig ikapp!

* Väskorna måste vara packade inför Londonresan på lördag.
* Tvätten bör tas hand om, vilket tydligen Baby börjat med när jag jobbade igår!
* Julklapparna ska slås in!
* Julklappar ska inhandlas!
* Inbjudningar till julen ska fixas!
* Granen och storstädningen får helt enkelt vänta tills vi är hemma igen!

Om det inte bara vore för det så ska det även fixas med en hel del inför företagsrocken. Ska boka bord inför morgondagens besök från Sthlm, Malin och Klaus kommer och hejjar på oss i finalen! :)

Sen tänkte jag avsluta denna fina kväll med julbord och härlig livemusik av E.K.G!



Förövrigt så känns det riktigt bra med flera roliga överraskningar som ramlat in och äntligen är vår luftvärmepump fixad...... Nu håller vi tummarna på att allt rullar på i samma stil!




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback