Se flere på HITME.NO

Ladda om!

2010-12-0116:37:25
Skrivet av Sandra Edlund

Dags att ladda batterierna igen inför nästa fredag då vi kör på Företagsrocken igen! Vi hade rep igår som jag tyvärr inte kunde tillföra så mkt på då jag fortfarande är dålig. Det vill liksom inte riktigt bryta ut ordentligt utan ligger som en sprängande huvudvärk bara och irriterar+ halsont och rinnsnuva. Så jag vågade inte sjunga på för att få ännu mer huvudvärk då jag faktiskt skulle jobba efteråt. Ingen höjdare att gå på jobbet en hel natt och må dåligt!

Men det sitter nog till nästa gång och egentligen är det inget nytt som behöver repas in. Lite små grejer bara och så ska vi se till att det blir ett maffigt intro denna gång med lite eld från min sida!




Kommentarer:
Postat av: eMMa

I'll be there!!! :D SKa bli kul! Puss

Postat av: Sandra

Åååååhhh! Vad kul att du kommer o hejjar på oss! :) Blir premiär på att se mig på scen då! Pratade med Malin idag också och försökte få henne att komma. Vore jättekul!



Puss o Kram

2010-12-01 | 22:00:03
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: eMMa

Jaaa det blir det ju! Eller jag har ju sett PK Dolls uppträdande om jag inte minns fel... men det här ska bli jättekul! Och få se er allihop tillsammans framförallt!! :D Håller tummarna för att Malin oxå kommer oxå! :)



Puss o kram!

2010-12-02 | 09:22:04
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback