Se flere på HITME.NO

Chocolate Milk from PHILIP B!

2009-10-0814:32:50
Skrivet av Sandra Edlund

Pigg och fräsch efter en långpromenad med vovven i det härliga höstvädret. Solen skiner på sjön som lyser med sin tillvaro då bladen faller ner till marken och smeker asfalten.... Hahaha.. sååå poetiskt va! Fast sant ;)

Tog mig ett hett chokladbad efter promenaden och drömde mig iväg i chokladens värld. Så nu blev jag sugen på att baka :)

Jag bara äääälskar denna Chocolate Milk från PHILIP B! Rekomenderar jag starkt till alla er därute!
Jag fick min flaska av min bror i julklapp och än är den inte slut. Mkt dryg!
Finns även att köpa i en liten liten flaska för dryga 99 kr. Annars kostar den närmare 500 kr för den stora. Dyrt men klart värt! ;)



Klicka på bilden och ni kommer dit där ni kan beställa den!

Nej.. som sagt.. blev sugen på att baka... så nu bär det av till affären för att inhandla ingredienser så jag kan baka chokladmuffins :) Kanske bjuda på dem ikväll på jobbet, om de inte äts upp innan. Får nämligen besök ikväll.....


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback