Se flere på HITME.NO

Vad inspirerar dig!?

2009-06-1716:00:44
Skrivet av Sandra Edlund

Blir så glad när folk kommenterar att de inspireras av mig och gillar det jag gör och följer min resa med CKRETS.

Jag har haft häcken full hela veckan... och har fortfarande! Det ena avlöser det andra just nu. Men jag hoppas jag kommer ikapp snart så jag inte ligger efter allt för länge!

Skrev just ett inlägg på CKRETS bloggen om en blogg jag läser som inspirerar mig mycket! En tjej som har sin egna lilla butik och syatelje i Göteborg och skriver om sin framgång och ger tips. En mkt bra blogg! :)

Kika in om ni vill läsa!



Kommentarer:
Postat av: Sandra

Tjo ho... Nu jädrarns är det verkligen inte länge kvar tills ni ska få flytta.. Herregud vad skoj!! jAg kommer vara ledig hela Juli jihoooo Då kan jag komma och hänga i er kök och se på när det regnar ha ha skämt å sido.. men dricker hellre en nice drink på altanen.. Som tycks vara klar och stå trappen och vänta på att montera;) ha ha

Hoppas det går bra för byggare Bob där hemma.. hi hi

Kram Darling you!.

S

2009-06-17 | 19:33:20
Postat av: Ella

Tjena!!

Hör av dig med planer inför midsommar!

Postat av: Sandra

Sandra: Jaha.. du är ledig hela juli! Jag med... nästan! Vi räknar ner dagarna nu och planerar och fixar o donar. Det kommer bli så bra! Första helgen när vi flyttat in låter det som att det ska vara altanbygge igång redan och det ser jag fram emot! :) Själv ska jag inreda mitt dressingroom, syrum och lite annat smått o gott! Du är mkt välkommen att komma med ideer och tips om du vill! :)



Ella: Yes, yes.. ringer dig på en gång! :)

2009-06-17 | 22:28:28
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback