Se flere på HITME.NO

Rolig(t med) blogg(ar)...

2009-02-1803:42:44
Skrivet av Sandra Edlund

Under åren som går så lär man känna nytt folk titt som tätt. Vissa hör man inte av någe mer pga nån anledning, ibland för att man inte vill. Ibland för att det kanske inte passar sig...

Facebook är ett ställe där typ alla träffas, gamla som nya vänner.

Häromdagen så började en gammal killkopis chatta med mig på facebook som jag säkert inte pratat med på... hmmm.. 5-6 år..?
En gång i tiden när jag var typ 16-17 år var jag tillsammans med en av hans vänner, det var så vi lärde känna varandra. Sen när jag var typ 20 år var min dåvarande pojkväns bror tillsammans med hans syster. (Som sagt, Eskilstuna är inte så stort!)

I vilket fall så ramlade vi in på att han hade en blogg.... en ganska rolig sån faktiskt! Jag kunde inte annat än skratta när jag läste detta inlägg!

Visst är det lite roligt med bloggar! Små som stora....



Kommentarer:
Postat av: eMMa

haha va kul!!! :)

Postat av: Cissi

Japp det är min brors blogg,jag får mig oxå ett ordentligt skratt ibland när jag läser den...;) hahaha!!

2009-02-26 | 13:42:52

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback