Se flere på HITME.NO

Mitt möte med Laila Bagge!

2009-02-2619:26:27
Skrivet av Sandra Edlund

Jo, det är lite roligt men jag har faktiskt träffat både Laila Bagge och det nya stjärnskottet Janet Leon!



Fast jag har inte vetat om det, eller jo, vetat om det har jag ju... men jag hade glömt bort det. Fram tills att jag var i fotostudion i Uppsala med Roger då han nämde den där tjejen han fotade för ett tag sen som nu var med i "Made in Sweden" 

Då slog det mig! Just ja... det var ju dom!

Det är flera år sen och jag satt i studion hos Roger och fixade med lite papper, då jag hjälpte till som casting director för Zolex. Var där titt som tätt då min dåvarande pojkvän som är producent hade sin studio i just Uppsala.

Så där var jag när Laila Bagge kom glidandes in med sin splitternya, svindyra mercedes. Ingen dålig kärra där inte!

Janet blev sminkad av sin make up artist och det märktes då att hon inte var speciellt gammal. Det här är ju ändå några år sen nu...
De skulle fota pressbilder för henne i USA som jag förstod det.

Det roliga med det hela var att Roger och jag började prata om att min pojkvän just nu satt i studion och höll på med musik och hade remixat bla Marie Sernholts låt "That's the way my heart goes" och The Attics låt "A life to live" mm.

Vi spelade gladeligen upp hans remixar då hon helt plötsligt låtsas somna i soffan!!! Hahahaha...

Vet inte riktigt hur man ska tolka det! Men jag antar att hon var rätt less på att lyssna på folk som försöker lyckas inom musiken. Men kan man inte bara säga det istället för att låtsas somna...? Hahaha...



Kommentarer:
Postat av: Rodge

Ah, cool flashback :)



// Rodge


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback